torsdag 1 september 2011

Oj oj vad tiden går snabbt...

Jag hinner inte med, jag har nu 2st skolbarn!! Nu är jag ingen småbarnsförälder längre... känns både bra o dåligt!! Denna vecka har iallfall gått åt till att vila ryggen, börja promenera lite smått & skolat in barnen på skolan & fritids. Känns otroligt skönt att börja kunna röra på mig mer. Har gått små korta promenader varje dag denna vecka & i dag tog jag tom med hundarna i koppel. Det har jag inte kunnat gjort de senaste 3 månaderna pga min dåliga rygg & onda ben.. det har räckt med att någon av hundarna stannat till & det blivit ett litet "knyck" i kopplet så har jag nästan rasat i backen... men i dag, på den ytte pytte korta kiss turen så gick det hyffasat bra:) *Lycklig*

Allt känns hoppfullt nu, jag får mer o mer energi & orkar tänka igen! Nu drömmer jag om en tjejkväll, att få umgås med alla mina kära vänner o både kunna vara med fysiskt o psykiskt. Det ska jag banne mig ordna om nån vecka!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!