onsdag 28 september 2011

En Buzzador?



Jag är en BUZZADOR. Jag har varit medlem sedan år 2006 & Buzzat kexchoklad, flingor,grillad kyckling, kattmat, tandkräm, hudlotion från apoteket decobal, ansiktskräm-lumene, vanich fläckbortagning, hårlössmed m,m.


Just nu får jag chansen att testa ett "paket" från OBH Nordica innehållande en spikmatta, massagegrej, lampor att sätta i badkaret & en massagedyna.


Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. Att bli en Buzzador är helt gratis, man har heller inga speciella skyldigheter, förutom om man väljer att "buzza" någon produkt/kampanj. Man kan således INTE förlora något på att bli en buzzador.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. Man väljer själv om man vill delta i kampanjer el inte, allt är alltså upp till en själv.


Är du intresserad av att bli en Buzzador? eller vill du veta mera?

Lämna din emailadress så skickar jag info till dig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!