söndag 14 augusti 2011

Riktigt höstigt...





I dagarna lanseras den nya Ikea katalogen o dessa härliga "höstiga" bilder kan man bli inspirerad av, om man läser den=) Det är faktiskt så att jag börjar längta efter hösten. Mörka blåsiga kvällar, då man får mysa ner sig i soffan o tända ljus o slippa ha dåligt samvete för att man just gör det.


Denna sommar har jag nämligen haft väldigt dåligt samvete, alla ggr jag legat inne när solen visat sig från sin bästa sida!! Jag har haft dåligt samvete när barnen varit på badstället o badat o jag inte ens kunnat följa med, dåligt samvete när vi inte kunde åka på den bestämda & bokade Stockholmsvistelsen med grönalund besök osv. Dåligt samvete för vår lilla valp som inte får den aktivitet den behöver av mig o dåligt samvete för att mamma ibland kommer hit o hjälper mig o städa o tvätta nere i tvättstugan=( Så är det tyvärr att leva med diskbråck & inte kunna fungera normalt pga värken!! Men allt kan bara bli bättre.... & jag siktar på att kunna ta igen ALLT jag missat nästa sommar!! Då ni mina kära barn, ska vi leva livet=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!