onsdag 13 juli 2011

Vår lilla tripp ut till kusten...i bilder!

Vi har varit ute på en liten tripp ut mot den norrländska kusten=) Fint väder o härliga bad i havet!!

Vi badade i Storsand, Norrfällsviken! Här är vi på väg ner på stranden....

Barnen o sambon känner på vattnet, det var lite kallt=)



Men bad blev det iallfall..... här är min tokiga familj!!



Och jag själv!! Jag är dock en riktig "badkruka" o badar väldigt sällan!!





Vi bodde på campingen i Norrfällsviken! Här är en bild över själva Norrfällsviken!! Det ligger mellan ö-vik och Härnösand.



Tre i rad spel, roade sig barnen med när vi parkerade o fixade med husvagnen.



Och här är ekipaget parkerat=)


Vi åkte förbi högakustenbron, här poserar Lucas, Nova o hundarna Ebba o Sally. Kolla in den fantastiska utsikten!!


Då jag har stora problem med rygg o ben pga diskbråck=( Så orkar jag inte hänga med resterande av familjen på allt! Här sitter jag o hundarna o vilar/väntar på dem när de är o leker på den otroligt fina lekparken vid högakustenbron!!


Barnen leker & leker o leker.... kolla in utsikten!! Härligt!!


Sedan for vi vidare ner mot sundsvall! Tog in på Fläsians camping & sedan badade vi ännu mer. Vi gick på lite byggvauhus o köpte lite saker till köket´och såklart blev det ett besök på IKEA innan hemfärd!!





















1 kommentar:

  1. åh...jag vill oxå ha en husvagn!!!! *avis* :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!