fredag 3 juni 2011

Tack Annika=)

Nu är den beställd o på väg hem till mig. Mest troligt kommer den på tisdag!! Tack vare Annika med bloggen JAG ÄLSKAR VITT www.jagalskarvitt.blogspot.com.

Så hittade jag den perfekta dammsugaren som passar i mitt hem!! Här kan du läsa o beställa den om du också vill ha en likadan http://www.tretti.se/hushallsapparater/dammsugare/golvdammsugare/bosch-bsgl2move5




Snygg va???

Jag längtar tills jag får premiär köra den till veckan!!

Ha en fortsatt skön fredag!

/Cissi

1 kommentar:

  1. Åh va kul att du gillade den!! :) Jag blir så avis......jag vill oxå ha en sån fin men herrn i huset tycker att våran (BLÅ) duger gott ett tag till...får komma och beundra din när den har kommit :) Ha det gott!! Kram Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!