fredag 24 juni 2011

Innertak och midsommarafton

God dag alla bloggläsare!

Börjar med att önska er en riktigt trevlig midsommarafton!

Vi firar inte så mycket i dag.

Vädret är för bedrövligt & jag har värk i rygg o ischias värk i hela benet. Har knappt sovit nått i natt=(

Så jag orkar helt enkelt inte ta mig i väg på nått firande.

Dock har vi bakat en jordgubbstårta o lyxar till det med en god köttgryta gjord på älgkött (tillagad i husvagnen) & färskpotatis till middag.


Sambon jobbar på i köket & nu är innertaket + all el o spotar klara=)

Det blir så fint!!




Resten av helgen ska vi försöka ängna åt att riva ut det gamla golvet. Först ett lager klinker o under det en plastmatta.

På måndag måste nytt golv inhandlas o påbörjas att läggas...


Ha det så gott så syns vi snart igen!


KRAM Cissi


1 kommentar:

  1. Det ser ut att bli jättefint i taket, vad är det för typ av skivor? Hittade din blogg när jag sökte på innertak/kök nämligen, jag ska riva ut allt i mitt kök o sätta in nytt också därför söker jag tips...// Barbro Lihag

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!