tisdag 10 maj 2011

Ta det lungt.

Nu kan jag pusta ut, ett tag iallafall.

Var igår o tog ett prov på en knöl, som jag har i armhålan/bröstet.

Har gruvat mig enormt mycket i helgen & haft svårt att sova.

Men nu är det gjort o jag håller tummar o tår att provet inte visar några elakheter...


Från det ena till det andra!!


Vilket väder vi har!! Så underbart skönt!! Det är ju rena rama högsommarvärmen... tyvärr tror jag säkert att det kommer "bakslag" & kanske blir Juni blöt o kall istället.

O vet ni? På fredag hämtar vi hem vår nya familjemedlem, Sally. Hon är en liten beardis valp på 9 veckor & söt som socker!! Bilder på henne visar jag i nästa inlägg...


Ha det gott!!

3 kommentarer:

  1. men lilla du va jag fick ont i magen av dina första rader....hoppas för allt i världen att det inte är något!! håller alla tummar jag har!
    Åhh va gulligt med en liten valp, den får vi komma förbi och kika på nånting framöver, njut nu av det härliga sommarvädret så länge det är kvar! kram kram Annika

    SvaraRadera
  2. Fy f-n, jag vet ju exakt hur du känner dig. Sjuk jobbig väntan, innan man liksom vet!

    Hoppas hoppas att du också får ett bra besked. Ska hålla tummar & tår för dig. Har de sagt nåt om vad de tror? Till mig sa de ju att de trodde det var en bindvävsknuta, sa de samma till dig? När ska du få svar?

    KRAM & LYCKA TILL!!!

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar och tår för att det är något helt ofarligt...
    Vad mysigt att få hem en liten valp, då får ni fullt upp ett tag =)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!