lördag 28 maj 2011

Söta Ampel Violer.

(bilden är lånad från nätet)


Köpte små söta AMPELVIOLER häromdagen!

Så näpna o fina lila blommor o en härlig grön bladsamling...

Detta är första mötet mellan ampelviol o mig, MEN kommer dock

INTE bli det sista!!

Jag har hittat en ljuvlig växt som passar mig o mitt hem!!

********************************

I går hade jag o kollegorna en hel planeringsdag.

Vi jobbade på effektivt & fick mycket gjort.

När dagen var slut, begav vi oss ut på lite AW

och kvällen avslutades med en god middag på

resturang LOFTET.

En riktigt bra avslutning på veckan=)

I dag blir det att plantera lite blommor ute & ta tag i tvättberget innomhus.

Sambo o son är på fotboll hela dagen...


Ses snart igen!

KRAM Cissi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!