söndag 1 maj 2011

Christer Halvarsson - Friinga

I dag lyssnar jag på lite Christer Halvarsson. För er som inte känner till Christer Halvarsson så kan ni kolla in hans hemsida: http://www.bronnox.com/ han sjunger på Jamska. "Jamska" det lokala språket i Jämtland. Så för er som inte kan Jamska, så kanske det är lite svårt att förstå??? Då jag är uppväxt i samma by som Christer bodde i många år, så är jag ju lite uppväxt med hans låtar & just Friinga är en av mina favoriter...
Samtidigt håller jag o sambon på att fixa i hop vår soffa/säng gjord av lastpallar=) Den kommer stå i barnens egna tv:rum på övervåningen o agera som soffa o gästsäng. Tror det kommer bli kanonbra.
Bild på vårt soffprojekt kommer när vi är helt klara!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!