lördag 21 maj 2011

Behöver en ny dammsugare...

Till mitt nya kök=)

Nu är köket så gott som helt beställt, lite fin justeringar ska göras bara.

Det som inte är helt bestämmt ännu är golv, bänkskivor och väggar.

Men stommar, placering, luckor, vitrindörrar, vitvaror, fönster, altandörr och kakel är klart vad det blir!!

Jag ska försöka att scanna in ritningen någon dag så får ni se på ett ungefär hur det kommer bli...



Men hur som hellst så behövs det en ny dammsugare i huset.

Jag vill ha en dammsugare som är bra o snygg o passar in i mitt hem.

Ser ni dammsugaren till vänster på denna bild?

Nån som vet vad det är för sort?

En sån skulle jag nämligen kunna tänka mig!!

Ha en fin lördag!




3 kommentarer:

  1. va roligt med nytt kök!! du visar väl före/efter bilder på allt ni gör :) det är så kul att va med och följa... :)
    Den här dammsugaren skulle iallafall jag vilja ha....snygg och bra... :)
    http://www.tretti.se/hushallsapparater/dammsugare/golvdammsugare/bosch-bsgl2move5

    Ses!! Annika

    SvaraRadera
  2. Vi har en mile som är vit och svart, trivs jätte bra med den, liten och smidig.

    SvaraRadera
  3. Hur går det? Inget svar ännu?

    Kram Karin

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!