fredag 1 april 2011

Butik tips.

I dag vill jag ge er ett butik tips=)

Den mysiga butiken Mormor Hildur i ÖStersund, är absolut värd ett besök!

Det har "ploppat upp" massor av liknande butiker i stan, men

jag har bara fastnat för Mormor Hildur.

De andra är inte riktigt i min smak...

Entren är fint utsmyckad & välkommnande...

Just på denna bild ser det ut så här, men i går när jag besökte butiken, såg det ut på ett annat sätt...

Mycket inredning, ljus och massa fina kläder. Märken på kläderna är bla Noa Noa och Love forever.
Mycket fint att titta på och inspireras av...


Fina miljöer och härlig färgskala=)


Helt klart värt ett besök!!


ÖPPETTIDER

Måndagar Stängt!

Tis-fre 11-18

Lö 11-15Tel.

070-310 88 28

Butiken finns på Stortorget i Östersund.

Kommer inte i håg adressen just nu... är det nån som behöver den exakta adressen så hör av er så kollar jag upp det till er...


Ha en fin dag.

Själv ska jag pyssla om min kära lilla son (7 år) som fått magsjuka i natt!!

Mindre roligt...


Kram

1 kommentar:

  1. Såg den butiken idag då vi var och åt på Athena, jag blev mycket nyfiken, får kanske kika in den imorgon =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!