lördag 9 april 2011

Bara planerar o planerar...

Oj vad det går runt i mitt huvud...

Både det ena o det andra ska planeras..

Vi ska nämligen göra om vårt kök totalt. Golv, tak, ytskikt, kakel, skåp, luckor, bänkskivor... ja verkligen ALLT ska bli nytt!!

JÄTTEKUL men lite nervöst tycker jag...

Man måste lixom tänka "rätt" då köket ska vara med så länge sedan...


Sedan har jag även en trädgård som håller på att ska få sig en "makeover".

Jag går ju en trädgårdsdesignkurs o har "stora" planer för vår trädgård...


O faktiskt har vi en grejj till på gång...

den mest spännande o roligaste, som är svårats att få till...

den återkommer jag till, när jag vet om det blir av!!

Så här hemma "planeras" det bara... för tillfället!!


TREVLIG HELG!

3 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande, tänker detsamma om köket, det absolut viktigaste, vi har också lämnat det till det sista, och har fortfarande inte kommit dit ännu.... Hoppas allt går bra nu och Lycka till med ALLT!! Väntar med spänning sen på lite bilder under arbetets gång.....
    Många kramar :) Ullis

    SvaraRadera
  2. Så nyfiken jag blev nu! :-)

    SvaraRadera
  3. Åhhh va roligt med nytt kök!! Men som sagt nervöst, för det finns ju hur mycket som helst att välja på....oj oj va spännande att se resultatet :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!