lördag 22 januari 2011

Min stora kille...

Visar inte mina barn så ofta i bloggen.
Men detta foto måste jag bara visa... vår Lucas har blivit stora killen!! I går kväll var han på disco för första gången... han var så spänd & förväntansfull! Men efter en timme var han nöjd o tycket för disco var inte så högt. Han skulle minsann inte i väg nått mer.
Så kan det gå...
Själv tog jag o Nova en tur till badhuset under Lucas disco tid o bade lite tillsammans, hon är nämligen rädd för vatten & till hösten börjar hon ju skolan o då blir det simmträning o bad på gympan!
Vi måste således träna lite innför det. Men snacka om att det är kallt i bassängen, vi hackade tänder redan efter några minuter & 45 minuters bad var fullt tillräckligt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!