torsdag 27 januari 2011

Bästa, bästa HANDKRÄMEN någonsin !!

Ett SUPER Tips, när det gäller handkräm, bjuder jag på i dag!!
Bath & Body Works:
Shea Cashmere Hand Cream
Midnight Pomegranate
Smörj in händerna i kashmir.
Denna ultra-fuktgivande handkräm, lugnar och ge näring åt huden. Icke-fet, absorberar snabbt och lämnar händerna mjuka som kashmir. Är lätt parfymerad med Midnight granatäpple, en eldig frukt och kryddblandning. African Shea Butter återfuktar djupt ner i huden & Mongoliska Cashmere ger huden en känsla silkeslen.
********************************************************
Den är bara såååå underbar!!
**********************************************************
Det finns även flera olika dofter, bla Sweet Pea, Cherry Blossom & Moonlight Path.
Dessa underbara handkrämer finns att köpa på Bath & Body Works. Som är en Amrikansk kedja, liknande som Body shop här i Sverige...
Tyvärr skickas det inte hit till sverige=(
Men i bland kan man shoppa dessa produkter på tradera. www.tradera.se.
Jag själv har turen att ha min bästa vännina bosatt på "andra sidan" som shoppas så snällt till mig i bland!!

1 kommentar:

  1. Men åhh va bra tips! Ska genast kolla på Tradera. Torra händer är ju mer regel än undantag för mig.... :( Tackar för tipset!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!