tisdag 9 november 2010

Hem ljuva hem & fin förvaring!

Hem Ljuva hem!
Det är så skönt att vara hemma och inse att jag bor på rätt ställe=)
Stockholm i all ära, men endast några dagar räcker för mig. Jag bor deffenitivt rätt & skulle aldrig kunna bo i en storstad...
men att shoppa i en storstad passade mig perfekt, det stora problemet var hur jag skulle få med mig allt hem, då vi flög.
Ja och mycket fick jag ju såklart låta bli att köpa, just pga detta problem...


Affären GRANIT är en affär jag gillar & den besöks såklart när jag är i stockholm.
Alla dessa fina förvaring möjligheterna här ovanför, ville jag köpa, men
som sagt, hur skulle jag få hem dem??

Lite annat smått o gott, fick följa med i stället...
Kanske blir det en liten tävling här i bloggen så småningom????
Håll ögonen öppna och missa inte den;-)

Kolla gärna in GRANITs hemsida för massor av fina produkter: www.granit.se

Hela den långa helgen gick fort. Vi har ätit gott o bara tagit det relativt lungt, förutom all shopping då...
Sen har vi vandrat i gamla stan o på söder & såklart i centrum där vi också bodde...
Stockholm är väldigt fint...men jag uppskattar att jag bor o lever här!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!