lördag 30 oktober 2010

Pizzabullar till kalaset

Godmorgon alla kära bloggläsare.
Det är så kul att se på min besöksräknare, att det ungefär är 100 besökare per vecka i snitt, här på min simpla lilla blogg...
Undrar lite vad ni egentligen vill läsa om? Vad ska jag skriva o visa här i bloggen egentligen? Vad är ni intreserad av att höra o se om mig o mitt liv?
***************************
Här på morgonen har jag bakat en massa pizzabullar.
Vi ska nämligen ha barnkalas i dag.
Dottern är väldigt förväntansfull, då detta är hennes allra första kalas för sina kompisar...
Hon har städat sitt rum, dukat fint, blåst ballonger och klätt upp sig i fin klänningen. Nu är det bara gästerna som saknas.


Hoppas kalaset blir lyckat o att pizzabullarna blir uppätna.
Ha en fin lördag allesammans.

1 kommentar:

  1. ..Åh vad sugen man blir på pizza-bullar!
    Kan tänka mej att det var en nöjd dam som somnade ikväll...
    Hoppas allt är väl annars, själv påbörjar jag lite semster så här i lovtider, mycket ska göras och förhoppningsvis en hel del pyssel.. :) Ha de riktigt gott!
    Kraam från Ullis i de djupaste skogarna i Smålandet :))

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!