söndag 24 oktober 2010

Enkelt dekorations tips i höstmörkret.

I dag tipsar jag om ett enkelt sätt att göra en höstdekoration,
som passar perfekt nu i höstmörkret.
************************
Ta en zinkbalja & fyll den med vatten, gröp ur fina höstäpplen lagomt mycket, så det får plats ett värmeljus i. Lägg äpplena i vattnet och tänd ljusen på kvällen, placera gärna bajlan vid entre dörren!!
OTROLIGT enkelt och fint!!

Efter en hektisk shoppingdag och middagsbortbjudning i går, så känns det skönt att ha en lugn söndag i dag!
Ev kommer en god vän med familj på fika besök och så ska jag springa över till grannens loppis.
Nått värre blir det inte...
Man behöver sådanna dagar för att tanka energi, man ska ju faktiskt orka hela veckan med allt vad det innebär också...
Ha en riktigt skön söndag nu allihopa!!
KRAM

1 kommentar:

  1. Va fint!! Å va du har gjort fint vid din trapp vid huset, så det när jag for förbi idag :) Jag måste nog oxå ta å leta upp en korgstol, det är ju SÅÅ snygga....Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!