fredag 22 oktober 2010

Äntligen fredag igen!!

Fredag är som sagt, min allra bästa veckodag.
Här hemma brukar jag o min familj ha mysigt "fredagsmys".
I kväll blir det lite chips o ostkrokar och filmen Alvin o gänget 2.
***************************************************
I morgon blir det en tur på stan, med bla lite vinterklädes shopping och sedan på Ica maxi för en månadshandling av mat städ o hygienartiklar... kvällen ska spenderas med goda vänner, god mat och ev lite bastu.
På söndag ska närmsta grannarna, tydligen ha loppis & det kan jag ju inte missa;-) kanske finns där fina fynd??
************************
Passar också på att önska er en riktigt trevlig helg.
Kram C

1 kommentar:

  1. Jaaaa! såg oxå att det skulle va loppis! Det måste man ju kolla in :) KUL! Vi ska på kalas i morgon men på söndag blir det loppis och fortsättning med golven på dotterns rum...mannen håller på att vitsåpar och lackar trägolvet å det tar lite tid.....tycker frun i huset.... ;) Hoppas vi ses!! Kraam

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!