fredag 24 september 2010

Inredningsrotting.

Äntligen fredag igen=) Det tycker jag helt klart är veckans allra bästa dag.
I dag är jag dock hemma o vabbar. Dottern är sjuk o vi pysslar o donar här hemma i lugn o ro... förhoppningvis är hon helt pigg o kry i morgon.
Tror jag har blivit lite smått förälskad i inredningsrotting.
Stolar, bord, korgar, lyktor, krukor o gud vet allt som finns i rotting.
Vitt, brunt, svart, grått ja många olika nyanser finns också!


Ett företag som har mycket fint i just inredningsrottin är ARTWOODS.
Kolla gärna in deras sida för mycket fina produkter...
Ha en riktigt trevlig fredag allihopa.
Höst kramar
från Cissi.

1 kommentar:

  1. Då lär du gilla ljuslyktan jag köpte på mio igår, finns en bild på min blogg.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!