måndag 2 augusti 2010

Vår blivande trädgård...

Jag har stora planer för vår trädgård, som i dag är typ ingenting...
Det ska bli en lummig & spännande trädgård...
Detta tilltalar mig=)


Spännande stenläggning med gräs emellan...
Kanske jag kan få till nått liknade i framtiden.

Iallfall har vår blivande trädgård fått lite belysning denna sommar,
det blev denna vita stolpe. Tror det kommer bli fint i höst & vinter
med sken från denna.

Sedan håller jag på med ett ganska stort projekt i garaget, som också kommer
hamna i trädgården nästa sommar. Det projektet kommer ta tid & jag vet inte om det kommer fungera!?
När jag är klar med första försöket, alltså provet, kommer jag visa en glimt av den här i bloggen... det kommer dröjja några dagar till innan jag vet om det fungerar...
så håll utkik...*ler*


Ha en skön Måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!