måndag 23 augusti 2010

Däckbyte

Måndag morgon.
I dag börjar skolorna här igen. Sonen har iofs gått på fritids en vecka redan, men ändå var det nått speciellt med att gå på skolan i dag.
I dag blir han nämligen en 1:a!!
Från att ha varit en "förskoleklassare" till en 1:a verkar vara ett stort steg....


Efter vi lämnat brosan på skolan, så åkte jag & dottern till däckverkstan. Jag har besiktning på bilen snart & mina däck kommer nog inte besiktningsmannen el kvinnan för den delen... godkänna! Så det var bara att bita i det sura äpplet och köpa nya däck & på samma gång fick de lägga om dem på mina fälgar.
Tråkig utgift kan jag tycka...
Bilen här ovanför skulle jag absolut inte ha något emot att äga...så läcker!


Denna däremot, har jag i min ägo.
Dock inte exakt den på bilden. Men min är också mörkblå...
Pt Cruiser är en liten retro inspirerad crysler.



Finns tydligen också som Limo=)


Lite gullig va?
Kanske skulle satsa på en sådan, den dagen jag gifter mig!!? När det nu blir...
Undar om sambon skulle gilla det valet??
Nä nu ska jag snart på jobbet, börjar kl 11 i dag!
Ha en bra dag allaesammans..
/Cissi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!