lördag 31 juli 2010

250 ML

250 ML, i porslin.
i like!
Denna är ett av mina fina loppisfynd.
Ynka 10kr.


I bland står bara fina fynd i hyllan & bara väntar på rätt köpare, denna gång var det mig denna väntade på;-)
Hoppas alla har en trevlig lördag. Själv har jag & familjen varit på "stan" i stort sätt hela dagen.
Vi har just nu en stor festival i stan & det händer massor av saker på & runt stan...
Till barnens stora glädje finns även ett stort tivoli, som vi besökte.

Själv tycker jag att alla tillfälliga ute resturanger, nere vid hamnen (badhusparken)
är trevliga att besöka. Vi har intagit både lunch & middag där flera ggr under denna gånga veckan. Mums!!

Själva festival kvällarna, med alla spelningar, av mer eller mindre kända artister skippar vi i år. Det är rätt dyrt inträde...

Nu ska vi snart ta & fika lite tillsammans, innan barnen ska i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!